Tuesday, March 11, 2008

Apa Itu Mutual Gold? Mutual Gold Elite?

--------------------------------------------------------------------------------

salam.

ha, mungkin kita ni duk tanya2, kalau la nak melabur dalam satu amaun yang BESARRR, xkan xde apa2 privilege kut kan? xkan labur 1k ngn labur 100k, xde perbezaan benefits? selain dari pulangan yg lagi besar la kan..

Sebenarnya ADA.. bagi sesiapa yang melabur more than 100k, pelabur tu akan entitle for MUTUAL GOLD membership. WOW! apa plak yg MUTUAL GOLD boleh kasi? hmmm, ok antaranya ialah:

1)Free Public Bank Credit Cards

2)Complimentary Petrol Vouchers for Motor Insurance

3)Repurchase Cheques Within Two Business Days
kan kebiasaan nya, kalau nak redeem duit pelaburan kita balik, repurchase form tu akan diproses dalam 10 hari waktu bekerja. tapi bagi pemegang mutual gold ni dlm 2 hari je dah boleh dapat cek.

4)Fee Waivers
haa, ni saper2 yang gemar nak buat switching ni, msti suka yang ni. sebab mutual gold members entitle for free switching! xpayah bayar apa2 untuk buat switching. buat la byk mana pun, FOC! kalau x kena bayar RM25 untuk stiap kali switching.

5)Free Insurance
untuk nak free insurance, kalau ikutkan ada certain fund je yang entitle for. tapi kalau mutual gold members, mana2 fund pun, tetap dapat free insurance! wow!!

dan byk lagi la sebenarnya benefit dan privilege MUTUAL GOLD ni. invest RM100,000 ke atas, dan pelabur akan nikmati pelbagai keistimewaan. mmg public mutual dan public bank akan layan kita macam vip. lain2 privilege? saya akan sambung dalam post yang seterusnya.. tungguuuu..

MUTUAL GOLD ELITE plak apa? ok, sikit saya crita dkat sini, for those yang melabur RM500k ke atas, dia akan entitle for MUTUAL GOLD ELITE.

No comments: